
Onze leerlingen van 6EMT brachten op 19 mei een bezoek aan Thomas More in
Geel, dit in het kader van de TOP-dag. Tijdens deze dag stellen
hogeschoolstudenten hun projecten van het afgelopen academiejaar voor. Studenten
uit de richtingen Bouw, Elektromechanica, Energietechnologie, Toegepaste
Informatica en Elektronica-ICT gaven een boeiende inkijk in hun werk en studie.
Voor onze leerlingen was dit een waardevolle ervaring: ze kregen een concreet beeld
van wat hen te wachten kan staan in het hoger onderwijs en konden ontdekken
welke studierichtingen hen het meest aanspreken.
Daarnaast was het fijn om ook enkele oud-leerlingen terug te zien die met trots hun
projecten presenteerden. Zij benadrukten dat de basis die ze op onze school hebben
meegekregen hen zeer goed heeft voorbereid op hun verdere studies.



